zaterdag 29 augustus 2015

Op weg naar Florida

Het was de bedoeling dat Ronald vandaag een stukje zou dichten maar hij heeft mij net vriendelijk gevraagd of ik dat voor mijn rekening wil nemen omdat hij nog ‘huiswerk’ heeft. Hij houd al jaren Tripadvisor bij met reviews van waar wij overal geweest zijn en waar we gelogeerd hebben. Hij wilt het graag bij werken dus jullie moeten het met mij doen vandaag….;-). Even nog een paar foto's van onze mooie auto.






Vanochtend hebben we uitgeslapen tot wel 6.00 uur…..In het hotel was een ontbijt Amerikaanse stijl. Sinaasappelsap , koffie, wafels die je zelf kan bakken….de rest zit in plastic verpakt zoals muffins, koekjes, ei/bacon broodje enz. Ook het “servies” is van hoogwaardig piepschuim en plastic vervaardig.  Op de tv waren hele gezellige beelden van de storm Erika. Het is heel triest natuurlijk dat er doden vallen maar de Amerikaan gaat ervan uit dat alles weggevaagd gaat worden van de kaart. Tuurlijk hebben ze geleerd van andere stormen maar wij Nederlanders zijn erg nuchter in zulke zaken, eerst zien dan handelen. We komen hier ouderen tegen die zeggen ach we lopen al wat jaartjes mee en zoals wij het zien zal deze storm aan land rustiger gaan worden of zelfs weg zijn. Wij zien het wel, morgen gaan we al richting villa en zullen het gaan beleven.



Na het ontbijt zijn we vertrokken voor een lange autorit die ongeveer 7 uur gaat duren. Eerst maar even naar de Walmart om een piepschuim koelbox, drinken en wat eten te kopen. Nog even de tank vol, radio aan en we konden vertrekken. Na 2 uur rijden had Ronald er genoeg van en na een plaspauze mocht ik de ‘gouden koets’ overnemen. Eerst wat uitleg natuurlijk en ja hoor daar ging ik. Tja ik moet zeggen het rijdt heerlijk en 2 uur was zo om ……weer een plaspauze en Ronald was weer aan de beurt. Onderweg natuurlijk muziek geluisterd en bij veel nummers mee gezongen ( altijd vervelend dat de artiest de tekst net anders zingt dan jij ). We bellen ook nog even met het thuisfront en daar is alles in orde. De kids wisselen mooi af om op ons hondje te passen want ja dat baart mij enige zorgen, hij is al 14,5 jaar oud. Na wat info uitwisselingen zijn alle partijen weer tevreden en zeggen weer dag  (we appen).







Rond 15.30 uur kwamen wij aan in ons volgende hotel. Melden ons en gaan de kamer op. Nog heel even naar  de Walmart, zomaar, zonder rede, omdat het kan…….
Daar werd het me weer duidelijk. Op een of andere manier heb ik een sterke aantrekkingskracht tot en op de donkere medemens. Babbelen erop los alsof ik ze al jaren ken ( de blanken lopen door), stoppen de baby’s in mijn armen ….nee ze willen ze ook weer terug .
Ik weet zeker dat mijn geplande reïncarnatie mislukt is, zeg al jaren dat ik het figuur van coloured woman heb. Als ik muziek hoor houden mijn benen niet op en wat ik ook doe zij willen bewegen  ( ritmisch ) en in NY bij het hard rock cafe werd dat ook nog eens duidelijk. De knul vroeg nog net niet van welke stam ik kwam …..Mis alleen nog dat mooie kleurtje.
Na de Walmart bij Longhorn gaan eten . Dit is tot nu toe in al die jaren goed eten geweest . Beide echte vlees liefhebbers dus kan niet missen.
Groetjes van Petra.





1 opmerking:

  1. Zo een lange reisdag!!
    Maar met een lekker muziekje en dat mooie uitzicht goed te doen,en zijn jullie zo in Florida.

    BeantwoordenVerwijderen