dinsdag 15 september 2015

Kerst…..

Om 4.00 uur horen wij ineens kerstmuziek ‘Carol of the bells’…. zijn ze nou helemaal gek geworden. O nee wacht het is mijn telefoon nog op alarm Kerststand. (weet je ook hoe vaak ik dat ding zet hihi). Opstaan dus en na 4 uurtjes slaap valt dat tegen maar oké we wilde het zelf. We moeten vandaag echt veel Miles maken anders gaan we het morgen niet redden want ook dan moeten we stevig door. Nou denk je dat is stress maar niets is minder waar. We rusten vaak en hebben ook de nodige plaspauzes. (Zijn geen 18 meer, 18+ inmiddels ;-) )
We pakken alles in de auto en gaan op pad (4.45 uur). Op een of andere manier wil het niet zo lukken met wakker worden aan mijn kant en ik zal zeggen dat ik ECHT een ochtend mens ben. Stel je maar in verbinding met onze dochter want die krijgt daar de kriebels van als ik al zo vroeg fluit en zing en volledig aanwezig ben.





Ronald had al voorgesteld om de hele weg te rijden en ik stem daarmee in. Tuurlijk ‘rij’ je dan mee en maken we het gezellig in de auto (ondanks dat het wakker worden toch echt niet lukte). Na 2 uur rijden maar eens  een koffie halen en een broodje eten  misschien wil dat. Uiteindelijk duurde het tot tegen de middag voordat ik eens goed aanwezig was. Echt heel vreemd voor mij.
Na de nodige pauzes zijn we om 12.30 uur gestopt bij Cracker Barrel voor een lunch. En een souvenir voor de moeder van Ronald. Wij geven haar daar altijd iets speciaals en weet dat altijd erg te waarderen. We rijden weer verder en komen onderweg van alles tegen (zie foto’s).
Ronde de klok van 16.30 uur komen wij aan in Smithfield North Carolina. In een Best Western hotel . Ziet er prima en schoon uit.





We gaan nog even de benen strekken na al dat rijden bij een outlet. Valt ons direct op dat de temperatuur ongeveer dat van Florida is alleen niet zo vochtig  erg aangenaam. We lopen wat winkels in en uit en zoeken naar een koffer (Ja Ron , cryptos, het is uitgekomen). De winkels verschillen niet veel met de Outlet in Florida alleen één winkel, een met allerlei snuisterijen voor in huis en een kerstafdeling niet normaal. Het water liep me in de mond, Ronald heeft veel moeite om me mee naar buiten te krijgen. Uiteindelijk een koffer gevonden en inmiddels al gevuld.







We gaan een hapje eten bij Texas Steakhouse, de manager van het hotel vertelde ons dat als we het hotel kaartje lieten zien we 10% korting krijgen. We zijn altijd in voor iets nieuws en we waren heel  tevreden. Leuke tent, vlotte bediening, prima prijs (-10%).



En nu op de hotelkamer, kapot, moe.  Maken nog even het verslag en gaan de kooi in. Morgen weer vroeg eruit alleen niet meer om 4.00 uur maar om 6.00 uur ook vroeg maar iets minder. We willen om 6.45 uur in de auto zitten en weer op pad. Als alles goed gaat zullen we rond 15.30 uur in Huntingdon Valley  Philadelphia zijn.

Wij zeggen bedankt voor het lezen en helaas geen rode wijn ( die had ik bij het eten) en welterusten.

3 opmerkingen:

  1. Goede terug-reis en denk eraan dat je op Schiphol de uitgang NIETS aan te geven kiest he!!!!
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een goede reis vandaag richting Huntingdon Valley,
    grtjes Mineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo goedemorgen!!
    Lekker vroeg,maar je moet ook veel kilometertjes maken.
    En dat is goed gelukt vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen